Alla inlägg den 5 september 2008

Av Jennifer - 5 september 2008 16:17

I måndags så var det ju den 1 september och då var det exakt tre år sedan som jag och Per flyttade till lägenheten som vi bor i just nu (och som vi snart flyttar ifrån)! Och innan vi flyttade till lägenheten bodde vi hos min familj i nästan ett år. Vi har varit tillsammans i över fyra år och bott ihop i tre och ett halvt år på ett ungefär. Snabba puckar vart det - men är man kär så är man! :D


Om jag inte hade träffat Per så hade jag nog inte levt idag, Per har betytt mycket för mig under alla år och han är en av de få som fått mig till att vilja fortsätta leva. Utan honom hade ingen Jennifer funnits.  Han har alltid stöttat mig och funnits vid min sida, även när jag har mått som sämst... Jag älskar dig Per! <3 


Tänk att man kan förändra sitt liv bara sådär genom en nätflirt. ;)





Av Jennifer - 5 september 2008 16:10

Idag är en ny dag och jag är inte lika nedstämd som igår. Det går i banor det där med alla mina känslor, tankar och funderingar. Hade en kass dag igår med både tårar och förtvivlan... Men today is another day!


Har precis gjort adressändring och allt känns spännande inför flytten! Ja, det känns spännande inför mycket! På tisdag ska jag opereras och jag har blandade känslor inför det. Mest positiva känslor, men visst börjar jag bli lite nervös - annars hade det ju varit konstigt. Jag står dagligen och "bollar" med brösten och ser framför mig hur de kommer se ut efter operationen och efter läkningstiden. Det är bara till att hoppas att kirurgen är så lika bra som hon är trevlig! :)


Idag var det examination på kursen Etik och Livsfrågor. Jag hade inte pluggat något alls då jag helt enkelt inte förstått kursen överhuvudtaget. Jag tycker den säger sig självt och att vi redan i andra kurser gått igenom etik (vett och etikett för mig helt enkelt). För godkänd nivå var det ett skriftligt grupparbete och det bör min grupp ha klarat. ;) Jag valde att gå hem och inte satsa på VG/MVG. Om jag nu ångrar mig så har jag chans att göra det provet på måndag.


Nu ska gubben och jag gå och handla och sedan laga lite käk. Sen blir det en kväll på olika håll då jag ska iväg och jobba. Börjar jobba 18.00 ikväll och slutar 21.00 imorgon kväll. Egentligen hade jag tänkt vara hemma och packa och fixa, men pengar är pengar. Och pengarna kommer verkligen behövas pga dubbla hyror i två-tre månader.


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards