Alla inlägg den 17 september 2008

Av Jennifer - 17 september 2008 20:14

Åt nyss en "god" middag bestående av tonfisk, morot och knäckebröd. Det är tur att jag gillar tonfisk, men när man äter bara tonfisk utan sallad till så blir det en sorts växande känsla i munnen när man tuggar! Bra med lite proteiner iaf! ;)


Nu ska jag skriva rent arbetet vi håller på med. Är en hel del att skriva, men det är iaf väldigt intressant! Det är om psykoser, affektiva störningar, borderline, fobier, ätstörningar, ångest och tvångssyndrom.

Var på studiebesök på en avdelning i Falun där de tar in missbrukare. Var mycket intressant att lyssna på! Och sen så åt jag, Lina och Emmelie lunch!

När vi åkte buss hem så steg det på en dam med ett träd i en papperskasse. Jag börjar fnissa och säger till Lina "Jag är ute och åker buss med min bästa vän". Lina hakar på och klämmer då in med "I lööööööv him!" HAHA. Vi har verkligen sjuk humor. ;) 


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards