Alla inlägg den 19 september 2008

Av Jennifer - 19 september 2008 21:35

Dagen har ägnats åt att packa lite inför flytten. Om en vecka börjar vi fixa och dona i den nya lägenheten! Kommer bli en hel del jobb då de allra flesta av möblerna ska skruvas ihop osv, men det blir nog bra tillslut! ;) Bara Per fixar med det så blir allt bra, ska jag göra något sådant så blir det bara skit. Helt ärligt så är jag ingen person som kan sitta och skruva och pillra med sådant, blir tokig och grinig! Packade skor/stövlar tidigare idag, en sopsäck fick jag ihop och då är det bara två par där i som är Pers, resten är mina... Konstigt att jag har så mycket skor, jag som tycker jag går i samma dojjor jämnt! :P


Eftermiddagen har spenderats på Dollar Store och ICA Maxi. Handlade lite smått och gott till nya lägenheten osv. Pengarna bara rullar iväg... Hmm.. :P Och mer pengar kommer försvinna då vi ska till IKEA nästa helg och handla mer möbler och annat pyssel. Ujujuj...


Nu ska jag kamma igenom Daizy - för henne ska vi klippa ned imorgon! I nuläget ser hon alldeles tuffsig och dan ut! Och igår blev hon faktiskt två år - tänk vad fort tiden har gått! Jag minns första gången jag såg henne, liten tjej som bara var 5 dygn gammal. Jag var den andra personen någonsin som hållit i henne, magiskt! :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards