Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Fixa och dona

Av Jennifer - 22 september 2008 09:25

Ska snart till skolan och lyssna på en föreläsning om rättspsykiatri - kan nog vara intressant, det mesta som är om psykiatri är faktiskt riktigt intressant. Det är bara så mycket man ska hinna ta in och lära sig på kort tid. Efter föreläsningen ska jag, Per och även mamma (hon fick hänga med :P) kolla på lägenheten igen. Ska mäta lite och se hur det ser ut efter tapetseringen. Förhoppningsvis får vi nyckeln till lägenheten redan idag, annars får vi den som senast på fredag. Ska bli så sjukt kul att flytta! :)


På torsdag ska jag till plastikkirurgen för att ta bort tejpen och stygnen. Det ser ut som att det har läkt ordentligt, men visst har det blödit lite emellanåt. Inte så konstigt kanske då jag är i farten hela tiden, jag har inte ro i kroppen att bara ligga i sängen och glo (vilket nog egentligen hade varit det bästa i och med läkningen...). Det ska bli riktigt spännande att få se brösten utan tejp och stygn! Kommer ju mer se då hur de kommer se ut, sen är det bara till och hoppas att ärren kommer bli fina, vilket jag tror! :)


Nej, lär ta på mig stövlarna nu och skynda mig iväg!

Puss

 
 
Sofia

Sofia

22 september 2008 15:38

Det heter Bios Life Slim och du kan läsa mer om det på nuicity.com. Det är de som tagit fram det och det innehåller inga onaturliga ämnen utan bara vitaminer och andra ämnen som redan finns i kroppen. Det är registrerat som läkemedel i ameriaknska FASS(enda registrerade bantningspreparatet) men har inte kommit till Sverige än. Om du är intresserad kan du köpa det via mig. Det kostar 1200 per månad och det rekomenderas att man använder det minst tre månader isträck till att börja med för att kunna få resultat.

Tack för omtanken!

http://luckyone.blogg.se

 
Sofia

Sofia

22 september 2008 15:57

Ok kolla på Bioslifeslim.com istället så hittar du info.
Jag beställer till mig coh ett gäng andra så jag kan beställa åt dig med om du vill, annars måste du betala en avgift på din beställning på 30 euro vilket känns onödigt eftersom jag slipper den. Jag kommer få en leverens i början på oktober (får en i månaden) vet inte i nuläget hur många som ska ha då men om du är intresserad kan jag utöka bbeställningen och då har du det senast första veckan i november.

http://luckyone.blogg.se

 
Sofia

Sofia

22 september 2008 15:59

Glömde några svar...

Japp det kommer i påsform, man blandar det med 2 dl vatten och skakar i en vanlig shaker. Smakar helt ok, nästan tom gott när man vant sig =)

http://luckyone.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards