Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Jennifer - 31 mars 2011 22:15

"Ville bara säga att jag tycker du är så snäll och gullig och framförallt föstående. Vi somnade förresten om imorse. Lovar att diska imorgon!"


You are forgiven! Sådana här små charmiga sms får jag ibland av Niklas. Först en liten kärleksförklaring och sen kommer självaste anledningen till smset, haha. "Vi". Han och hundarna. Gull! Ska bli fint och se om disken är gjord imorgon när jag kommer hem från jobbet hehe. Lagad mat förväntas jag iaf få, pyttipanna och stekt ägg tror jag mannen ska trolla fram! Han har alltså tre måsten för morgondagen: fixa disken, laga mat och ligga med frugan sin. Busenkelt!


 

Pic of the day


Sitter här och slänger i mig en kall pannkaka (hur jävulskt gott är inte det då?!) innan jag tänkte ta en dusch och sedan krypa till sängs. Har jobbat 10-20 på avd. 51 idag. Är där jag ska arbeta under sommaren med är det tänkt, om jag inte råkar springa över en heltidstjänst som personlig assistent någonstans. Time will tell! Uscha vad trött jag är! Tänkte att jag skulle orkat pallra mig iväg till gymmet nu på kvällen, men nej. Det får räcka med att jag har knatat i två timmar. En halvtimme med hundarna imorse, till och från jobbet 2x15 minuter, en halvtimmes promenad på lunchrasten och sen så en 40-45 minuters promenad med hundarna nu på kvällen i snön som har slaskat ned från himlen. Hur kan jag vara så förbannat trött hela tiden??? Jag som var så pigg, träningsglad och kry i kroppen förut? Skit!


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards