Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Jennifer - 21 mars 2011 22:38

Har varit flitig och bakat kanelbullar tills onsdagens födelsedagsfika! För vem fyller år på onsdag? JAG! Justdääää! I förra veckan bakade jag sega hallonrutor, idag kanelbullar och imorgon tänkte jag göra en kladdkaka eller två. Sen får det räcka med onyttigheter! Huvudsaken man har något att bju' på. Lite hembakt slinker nog allt ned i kaggarna kan jag tro.



What else? Not much! Niklas tog hand om tvätten idag så imorgon får jag den stora äran att vika in den. Imorgon lär hemmet dammsugas med, men jag tror och hoppas att Niklas sköter den biten. Han hade lovat att sätta upp vägghyllan i köket idag men eftersom han inte gjorde det så får han ta hand om städningen imorgon. Summan av kardemumman: det lönar sig inte att skjuta upp saker till morgondagen för helt plötsligt kan ens måsten bli fler ;) haha.


Nu tar jag och tjejerna och kryper till sängs. Mannen i hemmet jobbar natt på stålverket så vi får hela sängen för oss själva. Inatt ska jag sova kors och tvärs över sängen - aaaaaaaah! Fy tusan vad jag är trött heeeeeeeeleeee tiiiiaaaa'!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards