Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Jennifer - 30 mars 2011 22:00

Kom i säng runt en 7.30 imorse, och gick upp 10.30 Utvilad? Pigg och glad? Don't think so! Men det var bara till att upp och hoppa, stressa iordning sig, ut med hundarna och åka iväg till Borlänge för att träffa handläggaren på arbetsförnedringen. Uuuuuurtråkigt möte och jag kände på direkten att näää - nothing for me. Och eftersom jag bara söker jobb i Dalarna och inte var flyttbar så hade jag enligt paragraf 9 i någon blabla-lag inte rätt till a-kassa. Tack men nej tack. Inte fan tänker jag söka jobb, få ett i Kiruna kanske och behöva flytta ifrån Niklas och hundarna? Hahaha, skrattretande faktiskt. Jag och Niklas letar ju hus och skapar oss en framtid. Nej för tusan, inte flyttar då jag. Så det är bara att hoppas på mycket jobb på psyket dom kommande månaderna och fortsätta söka jobb - precis som vanligt. Piece of cake! 


Efter mötet tog jag en lunch och shoppingvända med Erika.W Trevligt! :) Shoppade på mig lite smått och gott så som tygskor, bh och trosor, en ny näsring, mascara och ett suuuuperduper snyggt nagellack på Make Up Store. Ett rosa som dessutom hette Jennifer. Väldigt passande! I love shopping!


 


 




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards