Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Jennifer - 16 mars 2011 20:20

Tror jag ska gå och joina familjen som ligger och myser i sängen! Ta sig en kopp te och krypa in mitt i hela kärlekshögen - kan det bli bättre??? :D


  


Av Jennifer - 16 mars 2011 15:27

Intervjun för timvik/sommarjobb som personlig assistent gick kanoners imorse! Nu är det vällan bara att vänta och se om man är den dom vill ha för arbetet. Om inte - bättre lycka nästa gång. Men nog tusan kändes det som att jag gav ett sjujäkla bra intryck! Väntar svar från andra tjänster jag har sökt med, för heltid som personlig assistent. Det hade varit det allra bästa! Ett fast heltidsjobb överhuvudtaget hade varit absolut perfekt!


Passade på att bjuda ut mamma på lunch idag. Bra med lite kvalitetstid för oss! Sen så stack jag ut på en körlektion med pappa. Övade på att backa och lite mer smått och gott. Det tar sig det tar sig! Har hunnit med en solig hundpromenad tillsammans med Alex nu på eftermiddagen också! Vi strosade runt lite, pratade och filosoferade. Så där som det ska vara ibland :)


Nu ska jag ta tag i att hänga upp tvätten, plocka undan disken och kanske sätta på en kopp kaffe tills mannen kommer hem. Och senare lär det givetvis bli en powerwalk med, sköööönt!


  


By the way! Det blev bara fyra små kissemissbebisar som föddes igår! Om jag tror och såg rätt så var det tre pojkar och en flicka. Ska dubbelkolla könen på dom idag eller imorgon tänkte jag.


  

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards