Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Jennifer - 29 mars 2011 15:00

Idag är en sådär äckelpäckel dag! Idag är jag världens sämsta, världens tjockaste och fulaste och som grädden på moset har jag gått och fått nå fula jävla pubertetsfinnar - mitt i trynet! Tack kroppen, tack. Råkade tappa en skål i golvet för en stund sedan och vips så grinade jag i takt med glasskärvorna som spred sig över golvet. Det var ju bara en skål! Hellooooooooooo! Mitt välbefinnande ligger längst nere i bottnen idag. Börjar redan nu få magont av att jag ska ut och jobba natt. Vara vaken tills imorgonbitti någon gång. Åååhnej! Jag skulle vilja dra täcket över huvudet redan nu!


Jag är åtminstone inte ensam. Väntar hit ödmjukaste Erika.E som tydligen har en minst lika dålig dag som mig. Så det blir till att sätta på kaffepannan och krypa upp i kuddhörnan i soffan och bara få försvinna in i självplågeriet med henne en stund. Guuuuuud så härligt med närkontakt och få grina ur sig! Ja, jag är en känslosam människa! Ena stunden glad, i nästa stund arg eller ledsen och sen en millisekundsenare så kan jag vara glad igen. Svart, vitt och grått - och så ett stänk av gult och rosa på det hela. Känslor.


 



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards