Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jennifer - 14 mars 2011 16:57

Hellooooo! Long time nooo see!
Är tillbaka här hemma i kylan sen en månad tillbaka, på ett sisodär ungeär! Bali var helt U N D E R B A R T! 30-35 grader varmt varje dag, lovley! Dock mycket monsunregn men men, hela 8 dagar med brännande sol fick vi åtminstone! En månad går fort - för fort när man har semester! Men det var skönt att få komma hem också - hem till rutinerna och vardagen. Och framförallt HEM till familjen och hundarna! Men värmen saknar jag, saknar solen! Börjar bli blekfet nu igen. Men tittar man innanför troskanten så ser man allt fortfarande nyansskillnad! Men hur ofta går man och visar muffen för folk? Näää, inte särskilt ofta. Skulle jag göra det så skulle Niklas skämmas ihjäl! Själv bryr jag mig inte så mycket. Fitta som fitta liksom. Men nog talat om fittor!

Tänkte jag skulle återuppta bloggandet nu igen! Har varit i en riktig svacka gällande allt med bloggar - men nu så, back on track helt enkelt! Because lets face it - jag rådiggar att få skriva av mig om allt högt ovan molnen eller nere i helvetet. Vissa dagar kan jag nästan få för mig att mitt liv är som i en saga. Och andra dagar vill jag bara göra en riktig kaskadkräka och pilla ut ögat på den som sitter närmast mig. But no need to worry, det är skillnad på att vilja och göra!

På tal om vardagen, den kallar nu i just denna stund. Tvätten ska hängas upp, maten ska lagas och hundarna ska ut på en riktigt lång solskenspromenad! Kom kom kom du underbara sol! Strö dina ljusa strålar i mitt ansikte som socker på en munk!


  

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards