Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Jennifer - 22 mars 2011 22:33

Herregud jag tror jag ska bli troende! Kikade in på skatteverkets hemsida och fick mig ett glatt besked! Jag kommer få tillbaka MASSOR på skatten! Det betyder att jag     ä n t l i g e n kan betala tillbaka skulden jag har till mamma! Det måste bli två år sen nu som jag separerade från min dåvarande sambo och blev tvungen att låna fleeeeera tusen kronor av mamma för att bli fri. För att kunna köpa ut skitstöveln ur mitt liv. Vad underbart det ska bli att nu, äntligen, två år senare, kunna göra mig kvitt den skulden! Bättre sent än aldrig heter det ju ;)


 


Nu känns det inte alls lika tråkigt att ställa sig och baka kladdkaka vid 23 tiden på en helt vanlig tisdag! Lyckan kommer, lyckan går - men hoppet mitt beståååår! Jajamänsan :)



Av Jennifer - 22 mars 2011 10:15

Sådärja! En timmes promenad med jyckarna i solskenet is done! Nu slänga i sig lite havre innan jag lär knata ut till jobbet. Ska vara på allmänpsykiatrin idag mellan 11-21, på avd. 93. Har faktiskt inte varit på den avdelningen sen i oktober så det blir till att ta in alla rutinerna på nytt. Och när jag kommer hem ikväll så hoppas jag att Niklas har flyttat sin trainer och racercykel från vardagsrummet. Mitt i rummet står den nämligen, i all sin prakt och tar upp plats! Förr hade vi den andra racercykeln i vardagsrummet OCH motorcykeln. Nu står den nya racercykeln här.... Karlar och dess saker. Guuuud vad skönt det ska bli när vi har köpt hus och han får ett större "pojkrum" där han kan förvara alla sina leksaker! Vart är du huset???!!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards