Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Jennifer - 31 oktober 2008 20:19

Har gjort ansiktspeeling, ansiktsmask och duschat både länge och väl. Har tagit på mig myspyskläder och bunkrat upp med godis och en skål med chips vid tv soffan - DÄR ska jag spendera min kväll! Ikväll är det egentid som gäller, bara slappa och göra absolut ingenting. :) Får se hur jag klarar av det, det dröjer inte länge förrens det kryper i benen och jag måste hitta på något. Men skam den som ger sig. ;)


Puss Jennifer



Av Jennifer - 31 oktober 2008 15:31

Har blivit utmanad av söta Kattis! ;)


Regler: Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att dem har blivit utmanade!


1. Jag är en sann dalkulla (dalmål och hela köret)

2. Har varit med i IDOL

3. Mina vänner säger att jag är en sexfixerad exhibbitionist *skrattar*

4. Är djurtokig

5. Jag har gått ned 40kg

6. Har opererat brösten

7. Har svårt att ta konstruktiv kritik


Jag väljer att utmana: Mia, Cicci, Josefine, Jenny, Ulle, Elin, Maria och sist men inte minst Magnus! ;)


Av Jennifer - 31 oktober 2008 13:01

Lunchen idag bestod av en tonfisksallad med ägg - proteinrikt, nyttigt och framför allt GOTT! Visst, tonfisk påminner i doften om kattmat, men ähh I like it anyway! :) Sen är det ju busenkelt att göra sig en sallad med... :P




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards