Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Jennifer - 12 oktober 2008 19:53

Idag har jag varit i farten med både det ena och det andra!

Började dagen med en sovmorgon (gick upp vid halv nio), sen tog jag och hundarna en rejäl  långpromenad i höstsolen. Svettades backe upp och backe ned. Väl hemma fixade jag mig iordning och började städa hela lägenheten. Började sen baka en chokladsockerkaka eftersom jag skulle få fikagäster. :P Lina, Moa, Julia och deras hundar var förbi och kikade på min och Pers nya lägenhet, och den verkade vara godkänd! ;) Hundarna fick hälsa och vi hade lite social träning med dem. Sen när de hade gått tog jag mig tid till att bara vara, inte göra ett smack! Helt otroligt, det händer inte ofta! Efter min vilostund satte jag igång med middagen. Det blev kycklingpasta med fetaost - hur gott som helst! :D

Visst är jag vällan huslig ändå???? ;)


Nu ska jag om en stund gå ut och testa mina stavar - se om stavgång är ngt för mig. :) I vilke fall som helst så behöver jag röra på mig efter all sockerkaka jag har tryckt i mig idag! Om jag bara hade kunnat nöja mig med en liiiiiten bit sockerkaka...


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards