Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Jennifer - 20 oktober 2008 22:53

Vad fort tiden går! Jag hänger inte riktigt med i dagarna känns det som!

Den 16/10 var det exakt 4 år sedan som jag och Per flyttade ihop och den 21/11 har vi varit tillsammans i 4,5 år! Iof kan man nästan säga att vi blev ett par tidigare än det datumet vi har satt. Men det var just den 21/5-04 som vi verkligen kände att det var VI fullt ut. :D


Annars då? Livet rullar på i en hiskelig fart! Den här veckan är min sista vecka på psykiatrin och jag har en hel del skolarbeten som ska slutföras... Ska skriva klart fallbeskrivningar, sen är det om en massa olika lagar och sist men inte minst läsa ut en bok; jag har valt boken "Veronika bestämmer sig för att dö" som är skriven av Paulo Coelho.


Träningen är nu igångsatt igen sen operationen. Känner att jag inte riktigt har fått tillbaka motivationen ännu - men den borde dyka upp snart! Om inte annat lär den göra det för jag ska gå ned i vikt! Jag är envis! ;) Sen med mina hundar är det bara bra! :) Tog tillfället i akt att klippa klorna, bada dem och även väga dem i förra veckan. Daizy har ökat i vikt och väger ca. 6-6,3kg och "biffen" Ebba väger numera 10,9kg. Hon är en bastant dam min Franska bulldogg! :P


I lördags var det inflyttningsfest som gällde! Kvällen blev faktiskt riktigt lyckad och jag blev full kastrull! :P Och vad är vällan en fest utan klant-Jennifer? Ähh, jag kan inte rå för att jag är både korkad och klantig. Jag bjuder på det! ;) Vid fem-tiden på morgonen började gästerna bege sig hemåt och då hade jag fullt sjå med att plocka glassbitar på golvet och torka alkoholhaltigadrycker från både golv och väggar. Yeeeeeey. Tror vi var ca. 15 personer, helt oplanerat - men så kan det bli. :P


Söndagen var seg och lugn! Jag hade ingen ork till ngt och ville bara dega i soffan. :P Men sen på kvällen gick vi iaf upp till mamma och pappa och hälsade på lite. Käkade äppelpaj och tittade på pappas nya akvariefiskar han köpt på sig. Om det är ngt den gubben gillar så är det fiskar. Ujujuj. ;)


Nej, lär ut och gå med hundarna nu. Mina små bebisar! :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards