Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Jennifer - 11 oktober 2008 21:28

Hittade den här på Elinas blogg! :)


Namn: Jennifer
Smeknamn: Henniher
Ålder: 21
Längd: 165,5 cm lång
Stjärntecken: Vädur
Jobbar: Timvikarie som persolig assistent, på äldreboende och inom hemtjänst
Civilstånd: Förhållande med Per sen 4,5 år tillbaka och vi har även bott ihop i fyra år. <3 
Bästa vän: Har tre bästa vänner: Veronika, Mia och Lina

Intressen: Hundarna, shoppa, festa, sjunga, träna

Framtidsplaner: Få fast tjänst, bilda familj osv

Favoritprogram: Hinner nästan aldrig titta på tv, följer inga serier...
Favoritplagg: Jeans, tunikor, urringade toppar osv
Favorit kroppsdel på killar: Händerna - ingenting slår manliga händer. ;)

Favorifrukt: Vindruvor, ananas och kiwi (mums!)
Favoritdryck: vatten
Favoritmat: Gillar det mesta, t.ex. sallad, kyckling, lax osv.
Favoritgodis: Choklad (can't live without it!)
Favoritträning: Powerwalk, simning, ridning, springa, cykla mm.
Favoritfärg: På kläder: Svart, grått, grön, lila Annars: samma som innan

Mest nöjd med: Mina nyckelben, skulderblad, ögon och vaderna
Minst nöjd med: Magen och låren. Där behövs det lite plastikkirurgi...
Bra egenskaper: God lyssnare, ärlig (oftast för ärlig), envis
Sämre egenskaper: Svårt att ta konstruktiv kritik, svårt att säga nej, kontrollbehov (ibland),envis

Smink: Foundation, puder, mascara, kajal, läppglans och ibland ögonskugga.
Hårprodukter: Goldwells Shampoo och Balsam, en hårinpackning från Crusch samt någon värmeskyddande produkt från Paul Mitchell.
Parfym: Just nu: Britney Spears - Curious, Ralp Lauren - Cool, Celine Dion - Belong samt 3-4 parfymer från Oriflame.
Hudvård: Ansikte: Ansiktsprodukter från Oriflame (rengörning, ansiktsvatten, dag- och nattkräm, peeling, ansiktsmasker)
Kropp: Just nu är det lotions från Oriflame
Nagellack: Brukar bara ha fransk manikyr, när jag väl har nagellack. Oftast håller jag naglarna nedklippta och fria från nagellack då jag jobbar inom vården. Lite trist då jag gillar långa snygga naglar...



Av Jennifer - 11 oktober 2008 17:47

Shit vad tiden går fort! Har haft fullt upp ett par veckor nu, har varken haft tid eller ens ork till att sitta vid datorn!


Lägenheten är iaf iordning nu, bara lite små saker som ska fixas med. Trivs som bara den och är helnöjd med inredningen, fan vad bra jag är! :D Har börjat praktisera på Säters psykiatri, på akutmottagningen. Och nu i veckan har jag börjat jobba igen sen operationen. Jobbar mest som personlig assistent och jag trivs faktiskt riktigt bra där. :)


Med brösten är det bara bra! Tog bort stygnen för två veckor sedan och allt har läkt exemplariskt och jag är nöjd! Tejpar fortfarande brösten och kommer fortsätta tejpa runt bröstvårtorna i 2,5 månad till. Så: när allt är färdigtejpat och klart kommer jag äntligen få börja använda lite snygga bh:ar! Tillsvidare måste jag gå med den jag har nu, den är bekväm men inge vidare snygg, påminner om en tantig sportbh... Och urringade toppar (som jag har mest av) är bara att glömma tills jag får börja använda andra bh:ar. Men snart!!!!! :D Börja träna lite smått får jag göra nu, t.ex ut och gå, simma och cykla. Får dock inte springa än på någon månad... Har varit och simmat den här veckan och det kändes kanon!


Med hundarna är det bara bra. Daizy blev två år den 18 september och Ebba blir ett år den 5 november. Ebba är förresten betald och klar, och nu är hon helt vår! Känns hur skoj som helst! Nu fattas det bara en till liten fralla. Hehe. ;) Får väl se om det blir till att para Ebba nästa år, och då vill jag spara en avkomma undan  henne, så är det bara! ;)


Känner mig rastlös! Har varit såååå tråkigt att vara inaktiv dessa fyra veckor! Visst har jag vällan rört på mig, men eftersom jag inte fick träna alls (fick inte bli varm eller svettig pga sårläkningen och stygnen) så blev jag väldigt "låst". Nu har jag en massa energi som jag inte vet var jag ska göra av! :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards