Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jennifer - 28 oktober 2008 22:30

Som vanligt börjades dagen med en timmes stavgång och att rasta hundarna. Sen skyndade jag mig med att fixa iordning mig, hann inte platta håret så idag har mitt hår varit all natural (det vill säga lockigt!). Drog sen till Kupolen med Joel och Camilla. Det käkades lunch och inhandlades kläder (läs tydligt: bara jag handlade, vad ovanligt. hehe). Provade herrmössor och hattar gjorde vi med, ena riktigt fula jävlar. ;) Min lurvtussmössa var ju riktigt snygg... Håller ni inte med? ;)


 Jag och broder Joel testar lurvtussmössor. Ju lurvigare desto bättre! :P


Camilla och Joel testar hattar med stil. :P


Sen skyndade vi oss hem och gick till simhallen för att simma. Även Cicci valde att följa med. :) Jag simmade även idag 60 längder på ca. 40 minuter och kroppen var i exstas efter träningen, jag poppade runt och var på kanon humör! Endorfinerna bara sprudlade! Efter promenaden hem gick jag och honey för att handla lite varor inför morgondagen. Då kommer nämligen hans föräldrar och lillebror Nic på besök! Jag har nu på kvällskvisten bakat en sån där chocolate cheescake som jag tänkt bjuda dem på imorgon. Och i skrivande stund sitter jag och provsmakar en bit samtidigt som jag tar mig en kopp kaffe - för jag handlade inte bara kläder. Neeeeej, en kaffekokare passade jag på att köpa, kanske är på tiden att ha en eftersom nästan alla våra gäster dricker kaffe. Hehe. Själv dricker jag nästan aldrig kaffe, händer väl någon gång ibland att jag tar mig en kopp på jobbet för att inte slumra till. ;)


Men nu måste jag sätta mig med en massa studier.... Har massor att fixa inför fredag då psykiatrikursen avslutas! Press och stress!


Puss

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards