Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Jennifer - 27 oktober 2008 16:06

Slutade jobba nu imorse, var skönt att komma hem! Blir rätt så rastlös när jag jobbar dygn. Jag får tänka på lönen. ;) Direkt när jag kom hem så tog jag ut hundarna och sen gick jag själv en timmes stavgång. Sen har dagen mest varit slö. Har en massa pluggandes att göra men känner inte alls för att vara duktig och få ngt gjort. Ovanligt? Neeeeeej. Haha. Skulle ha gått till skolan idag med - men det kände jag inte heller för. Vad ska det bli av mig egentligen? ;) Ska iaf till skolan på fredag då är det sista dagen för den här kursen och vi ska ha litteraturseminarium och jag har inte ens läst ut boken ännu som jag valde, "Veronika bestämmer sig för att dö", som är skriven av Paulo Cohelo. Boken i sig är bra (jag känner faktiskt igen mig själv i huvudpersonen) men jag är för sprallig för att sitta stilla och läsa en bok. Men nu börjar det bli press på mig så snart skärper jag nog mig med både det ena och det andra som ska göras.



Idag har jag flätor. :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards