Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Jennifer - 23 oktober 2008 22:23

Den här låten spelas om och om igen hemma hos mig! Love it!

Känner även igen mig lite i texten här nedan som är hämtad ur låten. :P


Ne-yo - Miss Independent


"...Ooh there's something about
Kinda woman that can do for herself
I look at her and it makes me proud
There's something about her

Something, ooh, so sexy about
Kinda woman that don't even need my help
She said she got it, she got it (she said she got it, she got it)
No doubt, there's something about her (there's something about her) ..."

Av Jennifer - 23 oktober 2008 10:11

Har sovit utmärkt inatt, gick upp tidigt för att gå ut och gå med hundarna, tog sen en timmes stavgång uppför och nedför backar. Har precis käkat och gjort mig fin och ska nu gå till praktiken, sista dagen där. Dagen har börjat helt underbart! :)


"Ooh there's something about
Kinda woman that can do for herself
I look at her and it makes me proud
There's something about her"



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards