Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jennifer - 21 oktober 2008 20:14

Dagen som började så bra har helt enkelt floppat! Det har helt enkelt blivit platt fall! Och eftersom jag växlat så fruktansvärt i humöret från pigg och glad till grinig/ledsen så struntade jag i att gå till simhallen! Det är ju ingen jävla mening att plaska runt halvnaken bland en massa människor när jag, när som helst skulle kunna skrika rakt ut i ren frustration! Istället drog jag med mig hundarna på en rask 30 minuters promenad för att få ett litet utlopp åt mina känslor. Jag är så jävla trött på att få skuldkänslor för allt!


Nej nu säger jag tack och god natt!

Av Jennifer - 21 oktober 2008 13:23

Idag är det sex veckor sen jag gjorde bröstoperationen. Ärren ser fina ut och det har läkt riktigt fint! I förra veckan tog jag bort tejpen under brösten och passade på att tejpa nytt runt bröstvårtorna så de ska "formas" åt rätt håll. I lördags kväll var första gången sen operationen som jag hade på mig en riktig bh - och vilken snygg byst jag fick! ;) Iof behöver jag inte ens ha bh på mig längre, de ser snygga ut endå. ;) Men nu är den fula "operationsbh:n" på igen... Lär ha den dygnet runt 1,5 månad till.


Var ut och gick en timmes stavgång imorse. Kändes riktigt skönt! Nu ikväll ska jag nog gå till simhallen och simma hade jag tänkt mig. Men först ska jag betala några räkningar och plugga psykiatri...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards