Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Jennifer - 25 oktober 2008 23:08

Morgonen/förmiddagen ägnades åt promenader och simning. Idag simmade jag 60 längder, det tog ca.45 minuter. Kändes skönt! Joel och Camilla hängde dock inte med i mitt tempo. Haha ;) Sen har eftermiddagen ägnats åt mys med Per. <3 Kvällen har gått hiskeligt fort med bakning och besök av mamma, pappa och Josefine. Jag bjöd på hallon/blåbärspaj med vaniljsås och sen något som liknar en choklad cheescake, receptet till denna hittade jag på Karins blogg. Nu är magen stor och tung och bara tanken på onyttigheter får mig att vilja kräkas! Men eftersom jag känner mig själv alltför väl så vet jag att mitt sötsug är tillbaka redan imorgon. Jävla skit! :P Det som står här näst på dagens lilla lista är att utfodra hundarna och sedan ut och gå med dem för sista gången idag. Packa väskan inför morgondagens jobb lär jag också göra så jag har allt sådant gjort. Och tack och lov får jag en extra timmes sömn inatt eftersom att klockan ska ställas om! Yeeeeey! Dagens lyckorus! ;)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards