Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Jennifer - 24 oktober 2008 23:35

Har varit en rätt så "knackig" dag idag... Men jag hänger fortfarande med och försöker le och vara glad. :) Var iaf otroligt duktig och gick en timmes stavgång på morgonen! Efter dusch och tillfixande så åkte vi till IKEA och handlade lite småpryttlar. I love IKEA! ;) Jag var även in en snabbis på Gina Tricot där jag hittade massa fina tunikor och klänningar! Jag var otroligt nog ekonomisk och köpte bara en. På hemvägen käkade vi på Lappens vägkrog, snacka om mycket mat man får! Jag orkade självklart inte äta upp (tur det annars hade jag nog rullat fram en månad eller två). Och nu är det kväller och vi är bara hemma och tar det lugnt. Rätt så skönt faktiskt, men jag blir så rastlös... Känner mig partysugen och vill ut på krogen ju! ;)


Imorgon blir det nog en sväng till simhallen och sen har jag funderingar på att baka lite, kanske testa ett nytt recept eller så. Bjuda över familjen på lite fika kanske? :) Och kvällen är inte planerad ännu, så det visar sig vällan vad som händer. Sen på söndag ska jag jobba dygn, börjar kl. 8.00 och slutar 8.15 dagen efter (på måndagen). Och direkt efter jobbet ska jag till skolan... Hinner inte ens hem och vända. Känns inte som någon bra början på veckan direkt. :P


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards