Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Jennifer - 24 mars 2010 23:11

                     


              

Av Jennifer - 24 mars 2010 22:45

Bjöd över familjen på födelsedagsfika igårkväll och det var så trevligt så! Vi alla goffade tårta, drack kaffe och så fick jag självfallet öppna paket. Jätteglad för det jag fick! :) En ny kaffebryggare, blommor, presentkort på Gina Tricot, pengar, en kokbok, en muffinsbok, blomma + kruka och en tavla med Marilyn Monroe. Superfint! <3 Hade en toppendag med en massa kärlek och värme, helt underbart! Senare på kvällen kom även Niklas förbi och myste. Glad vart jag! Tack alla fina för en helt perfekt födelsedag - den kunde inte ha blivit bättre!


         


Jag och Niklas tog sovmorgon imorse innan vi käkade lite lyxfrukost. All frukost som inte är havregrynsgröt är lyxfrukost för mig, haha. Sen när han åkte hem så drog jag och Melinda ut på en 2,5 timmes promenad med Ebba! Vi gick runt sjön Ljustern och lite till. Gick först fel eftersom jag helt enkelt glömde av att vi skulle gå in på stigen (som dessutom var översnöad, haha).


                             


Resten av eftermiddagen har varit rätt så lugn. Har tvättat lite och småplockat här hemma. Mamma och Melinda kom förbi på besök också! Mamma var sugen på tårta och kaffe och Melinda skulle färga håret. Roligt med sällskap bara :) Jag lämnade dom dock här hemma helt vind för våg efter en stund då jag skulle haka på Niklas och hans polare på gymmet. Jag körde triceps och mage + att jag avslutade passet med att springa 15 minuter på löpbandet. Bättre än inget.


Nu ska jag vika ihop tvätten bara innan jag kryper till kojs Är dödstrött.

Det är en ny dag imorgon också så :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards