Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Jennifer - 12 mars 2010 21:00

Sitter vällan här på jobbet, som vanligt. :P Är mycket piggare idag men mår fortfarande skit. Förhoppningsvis släpper vällan den här förkylningen snart, I sure hope so! Jag är verkligen inte van vid att vara sjuk nu förtiden så det känns skumt. Och hela kroppen reagerar helmysko! Igårkväll fick jag t.ex mens helt plötsligt! Och jag har aldrig mens. Och då menar jag aldrig. Senast var nog i hmm... juni eller juli så, haha. Och idag var mensen borta - hepp hepp!


Har haft en bra jobbdag med Erika :) Vi har suttit ute på balkongen med brukaren och njutit av vårsolen och dess värme. Superskönt! Galna skrattattacker har vi även haft, eller okey då - jag mest. Vet inte om det beror på att jag är övertrött eller om min humor är fantastisk! "Det tåls att diskuteras" sa Erika innan, rätt så ordagrant haha.


Det ska bli skönt att få komma hem och slänga omkull sig i sängen ikväll! Men först lär jag ut och gå med Daizy och Trixie. Det är bara dom hemma då Ebba har vart med pmig å jobbet idag och följde med Erika hem när hon slutade jobba för att sova där. Men imorgonkväll får jag hem min lilla skrutta igen :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards