Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Jennifer - 6 mars 2010 21:15

Dom senaste dagarna har försvunnit i ett naffs! Jag har jobbat, tränat och skrattat en massa! Speciellt dom två sistnämnda - härligt! Träningen går verkligen framåt och dom två senaste passen har lett till en ljuv och hård träningsvärk i rygg, mage och axlar speciellt, skönt!


Igår följde jag med Niklas när han skulle tatuera sig och jag passade på att boka in mig själv på en tid! Så den 15/3 ska jag dit och tatuera in en text på höger skulderblad. Tror det kommer bli skitsnyggt och jag längtar så! När han var färdig gaddad så drog vi till Borlänge och kikade runt lite i kupolen samt käkade. Självklart handlade jag med mig något klädesplagg hem, great! På kvällen hängde jag på han och hans brorsa till gymmet och resten av kvällen var relativt lugn för mig. Drack lite vin och myste med hundarna.


Tog sovmorgon imorse och drog på eftermiddagen till gymmet (så klart!). Körde axlar och mage, kändes riktigt tungt idag men förbannat skönt! Passade på att njuta av solskenet efter det tillsammans med hundarna på en långpromenad. Jag älskar solen! :) Nyttig middag fick jag till idag med - lax med kokta morötter till, mmmmm!!!! Just nu ligger jag i soffan och myser med ett glas Loka, vindruvor och godis. Hela lägenheten är full med tända ljus som skapar en riktigt mysig stämning. Får vällan se om jag får någe sällskap senare eller om jag får mysa solo ikväll. Time will tell.

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards