Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Jennifer - 7 mars 2010 21:30

Idag inge träning - bara VILA! Gick en 90 minuters powerwalk med hundarna på eftermiddagen, good enough. Foten kändes faktiskt riktigt stabil och svullnaden har börjat försvinna. Snart är nog foten helt fit for fight igen! Ska bli skönt för då kan jag komma igång mer med konditionsträningen igen. Känns som att det har blivit alldeles för liten av den varan sen sprickan, men snart så kickas det igång igen! OM jag nu inte börjar dra på mig en förkylning eller något annat skit... Har hela dagen gått med torrhosta och varit stram i halsen... Och varje gång jag hostar så blir jag extra medveten om träningsvärken i magen, hehe. Förutom att de ä' torrt i halsen så har jag fått en dunderhuvudvärk som lagt sig "runt om" hela skallen... Känns förjävla jobbigt måste jag erkänna...


Har precis bäddat ned mig i sängen efter att ha plockat undan lite här hemma samt dammsugigt. Känner mig som en riktig liten hemmafru! Passade på att göra egen hemmagjord mûsli på eftermiddagen/kvällen och medans jag ändå var igång så passade jag på att baka sega hallonrutor. All good :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards