Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Jennifer - 15 mars 2010 23:36

Då var min andra tatuering gjord då, äntligen! :) Jag är hur nöjd som helst med resultatet och blir glad varje gång jag tittar på den i spegeln! Den här texten betyder verkligen mycket för mig. Den har gått hand i hand med mig sen min självdestruktiva tonårsperiod då jag var helt vilse och inte orkade leva längre. Men som genom ett trollslag och ett kort med just den här texten på som jag fick av min mor så började jag så småningom vilja kämpa igen. "Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du". Min mor fick mig att inse att även jag hade ett eget värde. Det tog många år från det att jag fick kortet med den här texten och mammas egna skrivna ord tills jag kämpade mig fri. Ibland tar saker och ting tid, men har man orken och viljan att kämpa lite till så har man hälften vunnit! Jag betyder någonting. Jag är värdefull.



                               




Av Jennifer - 15 mars 2010 12:09

Om en liten stund kommer Niklas och hämtar upp mig - för idag ska jag äntligen tatuera texten på skuldran, yeeeeeeeey! Tror det kommer bli riktigt snyggt och jag känner verkligen att texten passar bra in på mig, mitt liv och vad jag har varit med om. Och det finaste av allt är att den har ett "band" mellan mig och min mamma. En enkel text, men ack så fin!


Bild på tatueringen kommer vällan senare under dagen, I guess :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards