Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Jennifer - 23 mars 2010 16:30

Är det en vanlig dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Hurra hurra hurra!


Tänk vad stor jag har gått och blitt! Ikväll vid 21 tiden är det 23 år sedan jag föddes! En knubbig liten unge med stora öron och alldeles hårlös på huvvä - flintskallig som Toker i Snövit och dom sju dvärgarna! Söt var jag i varje fall!


  


Känner att jag har en riktigt bra dag idag trots en massa snö som faller ner från skyn och att jag jobbar. Men vet ni vad, det gör mig ingenting för jag jobbar med goa Malin idag och vi har haft det sååå himla trevligt! :) Käkat lunch på American Take Away med brukaren och sen fick jag en såååån fin och stor vit ros av Malin! Tack tack tusen tack! :) När jag kommer hem nu ikväll så ska jag fika en massa tårta med familjen! Kommer nog bli riktigt trevligt! <3 Förra året blev jag inte ens firad pga omständigheterna som rådde då med exet och att jag ej kunde bo i mitt egna hem osv.... Så nu är det banne mig MIN tur att få all eyes on me och bli uppmärksammad på min dag! :)


Och till helgen blir jag bjuden på kryssning av Niklas! Hur gulligt som helst!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards