Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jennifer - 8 mars 2010 21:00

Fy fan säger jag bara för att hosta och hosta tills det känns som strupen ska gå sönder och lungorna ska spricka! Okey, så farligt är det kanske inte riktigt ÄNNU, men nära på! Hostar så det gör förbannat ont och dessutom hostar jag upp äckligt slem med emellanåt.... Bläääää! Men jag tänker inte bli sjuk. Jag får inte bli sjuk. Jag vill inte bli sjuk och jag kommer inte att bli sjuk. Sådetså!


Sitter just nu här på jobbet och väntar på att klockan ska bli 21.45 så jag får åka hem till mina små skruttar! Dom har haft min syster Josefine hos sig i princip hela dagen då hon lånat min lägenhet för att studera i. Känns bra att dom har fått en massa närhet idag när jag jobbat ett 14 timmarspass. Så när jag kommer hem blir det en promenad med dom innan jag tänker kolavippen i sängen! Roligare än så blir det inte... Annars så har det iaf varit en bra jobbdag trots den dödande hostan! Har fått mycket gjort! Har packat upp möbler åt brukaren med som kom idag, soffor och köksstolar. Måste ha sett väldigt lustigt ut när jag och Anna skulle dra fram soffdelarna ur kartongerna! Dom satt så förbannat hårt att hon fick vicka kartongerna medans jag satt bredbent på golvet och drog ut delarna. Såg nästan ut som att jag förlöste soffdelarna, haha! Oerhört fin och smidig teknik måste jag säga! Tur man har en del styrka i armarna ;)


Dagens visa ord får ni här! Tänk positivt - lev livet :)

Om det är något du inte gillar - ändra på det! Om du inte kan ändra på det - ändra på din attityd!




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards