Alla inlägg under februari 2008

Av Jennifer - 4 februari 2008 23:56

Kan lägga upp lite bilder på oss tre sötnötar. :D


Och visst har jag en stilig karl? (tycker!) :D

Av Jennifer - 4 februari 2008 23:27

Den efterlängtade helgen har nu varit, och snabbt försvann den!

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men sikken mysig helg! :P


På lördagen var det fixardags! Mitt hår skulle tonas och jag skulle få fransk manikyr - kände mig riktigt tjusig tillslut! ;) På kvällen avr det dags för utgång så vi började såklart dricka lite. Per klagade över att han inte kände sig påverkad och vips stog han i köket och hällde upp en massa shots och drack. Han tvingade även i Mia en hel del. Hehe. ;) Medans de shotade (jag hade redan shotat :P) så satt jag på Mia's msn och skrev med karlar och försökte bjuda in dem till sexfest! Haha. Självklart ville karlarna ha Mia, men inte mig då jag har min tjusiga karl Per. Tydligen vill de inte bråka med min starka karl. ;) Hihi. Per blev full kastrull efter någon timmes shotande (han kan dricka kopiösa mängder!) och hann inte mer än till Borlänge innan han fick åka hem, stackarn. Jag och Mia gick ändå ut på krogen och vi hade riktigt skoj, dock tycker jag inte att det var alltför mycket folk ute på S2. Men det kanske bara var jag som tyckte det? Blev snabbt "uppraggade" av några fula ryskar och sen några andra utlänningar. Jag hade ignen större lust att agera trevlig och stampade dem på fötterna både två och tre gånger! Haha. :P Förstår de inte ett nej så får de skylla sig själva - de ska vara glada att jag inte högg dem i armarna med mitt apgap! ;) En kille förstod verkligen inte mitt nej och var riktigt sliskig. Blääääää. Han hade en andedräkt värre än Daizy's, ja till och med värre än sopor! Förutom att jag fick ge en massa avslag till höger och vänster så hade vi skoj och dansade mest hela tiden! ;) Det som var drygast avr nog att min halterneckklänning gärna gled uppåt så jag visade stjärten ett antal gånger. HAHA. Tur att jag hade strumpbyxor på mig iaf. :P BÄST av allt på kvällen var nog när jag och Mia gick mot krogen och hon flög och landade på ryggen och GLED på den en bra bit. Längesen jag garvade så mycket! Skadeglädje är den sanna glädjen! ;) Extar skoj var att hon samtidigt bresade på benen och att hennes hål i strumpbyxorna mellan benen blev kanonstort - OCH att två unga karlar precis gick förbi och fick varsina kikiluringar! Mahahahahahaha.


Hem till Säter kom vi med en nattbuss. Jag och Mia gastade över hela bussen och tog oss en massa plats och viftade med stövlarna förnöjt när folk skulle gå förbi, en stackars kille höll på att få min klack i örat - men han får skylla sig själv om han försöker kikilura under klänningen! :P


Väl hemma tackade jag Mamma och gudmor Annika för hundpassningen (Per låg och sov som en stock i sängen) och sen efter ca. en timme låg jag och Mia på plats i sängen och njöt av att stövlarna äntligen var av fossingarna. :P


Söndag: Bakis och trött! Käkade en hel pizza (jaaaa, jag fick ned en heeeeel pizza!!!), var lääängesen jag var så mätt. Magen var stor som en fotboll och förblev sådan hela dagen, så det kan gå. ;) Medans vi käkade kikade vi på filmen White Chicks. Vi ahr sett den tusentals gånger, och oftast när vi är just bakis. Vi har en liten tradition vi tre: Vara bakis, kika på film och äta pizza. Myspys! :)


På söndageftermiddag kom Anneli med familj och hämtade hem marsvinsbebisen Lillebror, de verkade mycket nöjda med honom! :)


Kvällen spenderade jag och Per genom att slötitta på tv och mysa. :)

Mysig helg! :D


Av Jennifer - 1 februari 2008 17:28

Hittade ett gammalt kort på mig och Mia, taget sommaren 2006. Lite skoj att kika på bilder som är ett par år gamla. Här har vi knappt ens något smink på oss heller, all natural. ;) På den här bilden har jag nästan min egna hårfärg, förutom att det ska vara mer rött i håret för att vara min originalfärg. ;). Måste säga att jag trivs bättre nu som brunett än vad jag gjorde som röd/blond. :P

Av Jennifer - 1 februari 2008 17:07

Idag är det freeeeeeeeedag! :)

Har längtat som bara den tills idag för jag, Per och Mia skulle träffas i tuttmetropolen (kupolen) och shoppa! Jag hittade ingenting alls, orkade inte ens bry mig i att prova - olikt mig. :P Per hittade iaf en massa fina kläder! Skjortor och t-shirtar, min sexy babe. ;) Mia hittade en fin bolero att ha på sig imorgon när vi går ut på krogen. :)


Sen käkade vi lunch på MAX då jag tjatat om det ett bra tag. Blir så sugen på en massa mat när jag ser alla reklamer på tv. ;) Sen tycker tydligen Per att jag och Mia är en blandning av den där fula hamburgertjuven som är med på MAXreklamen: Mia står för hårigheten och jag för fulheten! HAHA.


Jag skämmer som vanligt ut mig och säger en massa knasiga kommentarer. Inte klokt hur mycket jag kan komma på att säga! :P


Mamma var snäll och satt hundvakt åt oss idag - TACK! :D Hon ska vara hundvakt imorgonkväll med då vi drar ut på krogen. Sikken tur att mamma kan ställa upp och passa vildbasarna!


Nu sitter Per och Mia och spelar kort. Jag hatar att spela kort - är sån jäkla dålig förlorare och jag förlorar alltid i korspel och andra spel. Blir helt vansinnig, riktigt grinig och har även någon gång börjat grina för jag kommit tvåa av tre! *skrattar* Och både Mia och Per vet vilka "knappar" de ska trycka på för att jag ska bli riktigt aggressiv! :P


Tjingeling

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards