Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Jennifer - 11 februari 2008 19:53

Är helt slut i ögonen. Sitter och skriver och läser om en massa sjukdomar. Imorgon ska vi ha genomgång av några fallbeskrivningar. Jag har gjort två av fyra hittils... Tar ca. en timme bara med en fallbeskrivning, skit drygt tycker jag. Har ingen ork alls till att studera idag. Blääääääääää.


Sitter just nu med en hästsvans. Brukar aldrig ha det då jag tycker mitt huvud ser så litet ut i jämförelse med kroppen. Haha. Men, eftersom jag kommer behöva ha håret uppsatt när jag är på Falu lasarett under min praktik så lär jag förbereda mig redan nu. Usch, trivs verkligen inte... Visst är det skönt att slippa allt mitt tjocka hår (har kanon tjockt!!!!) i nacken, men jag trivs under mitt burr. :P


Känner att jag inte har något vettigt att skriva om så det är nog lika bra jag sätter igång och pluggar igen. Ska sätta igång lite bra musik med! ;)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards