Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Jennifer - 10 februari 2008 17:35

Ibland är det verkligen skönt med söndagar - en dag man kan sova ut ordentligt på och bara vara. Jag har denna dag inte gjort många knyck. Tränat lite med Ebba i utställningskopplet, tränat med Daizy, matat marsvinen (som mår fin fint), varit ute och gått i skogen med Per och vovvarna och nu strax ska jag börja laga middag. Det blir köttfärslimpa, potatis, sås och broccoli. Mums! (Om man bortser från den hemska broccolin. hehe).


Ska senare försöka knåpa lite på mitt personliga brev. Ska skicka iväg lite jobbansökningar till olika sommarjobb inom vården. Det drar ju ihop sig för sådant. Har mina funderingar på att söka till psyket här ute, se om jag kan få några veckor där. Det bästa (tror jag) hade varit om jag kunnat jobba både med psykiskt sjuka människor, utvecklingsstörda mm, samt hemtjänsten bara för att visa sen när det är dags för att söka fast tjänst till jul: att jag har testat på lite av varje. Jobbar iof lite inom hemtjänsten nu, men har dessvärre inte haft tid (eller ork) att jobba sen november...

Så mycket att göra, så lite tid.


Nej, matdags var det. :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards