Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Jennifer - 21 februari 2008 23:04

Senaste dagarna: Har tränat på som en dåre. Varit med Daizy till veterinären - och han trodde inte att det var något allvarligt. Men båda två var överrens om att jag skulle hålla stor koll på henne utifall att om det skulle bli mer klåda, för då skulle det kunna vara rävskabb (går mycket skabbrävar här... suck).  Sen har jag pluggat en del. Gjort grupparbete som jag sedan skrivit rent. Ska lämna in det på tisdag. Skönt att redan ha det gjort! Idag hade vi metodövningar! Vi fick sätta kateter, göra venprovtagning och lära oss steril handspåtagning. Jag tycker det var roligt att sticka runt i provarmen! Stack flera tusentals gånger! Haha.


Igår föddes det en kull på tre brindlar!

U:KizBaz Lady bof Glamour

E:Tirlittanin Jordi

Två honor och en hane. Alla är till salu. Kanon söta små pyren är vad de är!

Jag blir så snuttpluttigullig av mig när det föds bebisar. Blir så glad när de är friska och studsar runt i burarna! :)


När jag ändå skriver lite om marsvinen så kan jag nämna att jag tror att SCh KizBaz Look at me är dräktig med Jack Pot's Sebastian nu! Hon ser allt bra mycket rundare ut och har några små hårda "klumpar" i sin knubbismage. ;) Vill inte klämma för mycket på Look då hon är otroligt lättretlig och kittlig. En hona med humör! :P


Sen har jag mina funderingar på att behålla brindleroan hanen från kombinationen KizBaz Catch me if you can + Tirlittanin Hillosilmä! Han är sååååå prydlig!!!! Ska lägga in bilder på honom och visa här i bloggen! Men det gör jag imorgon - för nu ska jag och Per ut och gå sista kvällspromenaden med hundarna och sedan vika tvätt. *gäsp*


Avslutar med bilden på den nyfödda kullen. :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards