Direktlänk till inlägg 16 december 2007

Julgran klädd, sovmorgon - frukost

Av Jennifer - 16 december 2007 11:21

Jaaa, igårkväll började då jag och Per klä granen. Jag har alltid sett framför mig hur mysigt det måste vara att klä en gran tillsammans. Dessvärre var det inte så himla mysigt. Haha. Julstjärnan var för stor och tung för granen (fast de sålde en sådan stjärna till granen???) och den hänger lite snett och vint nu, julkulorna skulle sättas fast i småååå smååå tunna trådar som man själv fick knyta i=hopplöst fall för mig! Jag är inte fingerfärdig och hatar att "pyssla" och knåpa. ;) Det gick iaf, men det tog ett jäkla bra tag!  Allt resulterade i en massa pust och stön med att få till den jäkla granen! Nu står den iaf här bredvid mig och är julpyntad och fin! :D


Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon! Sen fick Daizy vara med mig en stund i sängen och gosa! Hon blir helt tokig när hon får vara i sängen då det inte är så vanligt. Hehe. Snart om en stund ska jag och Per äta god frukost med tonfiskröra som Per gjort - mums! Det är super gott att ha tonfiskröra på macka, mmmmmm :) Efter frukosten ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite vacker, sen får vi se vad som händer idag! :) Tror den här dagen ska få vara en riktigt seeeeg söndag med inga massa måsten. :P


Är såååå glad över min BIS-Junior 2 placering igår! Sitter fortfarande och strålar som en sol när jag tänker på det! :D

 
 
cecilia

cecilia

16 december 2007 13:07

har ni en riktig gran eller plast gran?

http://stea.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamma

16 december 2007 15:25

Mmm, Pers tonfiskröra!! Suck!
Varför tror du vi har den fördelning vi har med vem som klär o vem som klär av? He,he

 
Ulle

Ulle

16 december 2007 18:38

Määähh!!! Vaddå klä granen??? Det gör man ju dan före julafton jööö ;)
Grattis till fina resultat i Västerås =)

http://ulles

 
Annie

Annie

16 december 2007 18:48

FOTON!!! ;-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennifer

16 december 2007 18:49

Jaaaa, det vet jag vällan att man gör! :P Men vi var lite tidigare i år eftersom vi inte ska fira jul tillsammans, på detta sätt får vi iaf påbörja själva julen ihop ;) Visst är jag smart? :P

Tackar! Synd inte du var med! :S Hoppas ni hade skoj nu när ni var iväg! :)

 
Ingen bild

Jennifer igen

16 december 2007 18:51

Det första var skrive till Ulle. ;)

Cicci: Vi har platsgran

Mamma: Tonfiskröra är gooooott, speciellt Pers! ;) Han är kung på att göra sådant! :P

Annie: Får se om det kanske kan bli ngt fotot på granen. För övrigt sitter julstjärnan rakt nu - antar att Per har varit och trilskats med den! ;)

 
Ingen bild

Maria

18 december 2007 18:47

Haha! Jag hade gärna sett dig knyta de snörerna och fixa med granen!! :P Mamahahah! Du var säkert lika vacker som du är då du förlorar i spel! :P *fnissar* Nej,. du lär höra av dig när jag ska komma och mysa hos dig när per är borta! :D pusss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards