Alla inlägg den 17 december 2007

Av Jennifer - 17 december 2007 17:34

Dagen har spenderats med en liten sväng till Kupolen i ett tappert försök i den eviga julklappsjakten! Kan inte påstå att varken jag eller Per hittade någonting alls! Blir tokig! Är inte klar på långa vägar med julklapparna - och på råga till allt så kan jag inte hitta det där lilla extra som jag vill att julklapparna ska ha... Jag får väl göra som jag gjorde när jag var liten: slå in mina egna saker (då gärna sådant jag fått i julklapp året innan),  ge bort det till en kär familjemedlem för att sedan 5-30 minuter senare ta tillbaka det! HAHA. ;) Nåväl, shoppingen idag låg inte helt på minus då jag köpte mig själv två välbehövda bh:ar. En svart och en vit. :)


Kan meddela att jag nu är nyfriserad! Håret är urtunnat till tusen och nu kan man se mina ögon som annars är väl dolda av min gigantiska snelugg! ;) Dock måste jag erkänna att jag trivs som bäst bakom min lugg, så jag kan kika upp underifrån den. ;) Per har lovat att hjälpa mig tona håret - han gör det så himlans bra! Dagens lilla "underverk" för mitt hår har gått på 520:- sammanlagt, med klippning och toning. En tidig julklapp för mig kan man säga. :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards