Alla inlägg den 24 december 2007

Av Jennifer - 24 december 2007 08:46

De som medverkar på bilden är burkompisarna SCh KizBaz Phoebe, SCh KizBaz Don't Talk Just Kiss och Phoebe's dotter KizBaz Angel of Happiness.

Av Jennifer - 24 december 2007 08:40

Vaknade för en liten stund sedan - och jag har faktiskt lite julkänslor! Inte som när jag var liten dock, men de finns fortfarande kvar! :D


Igårkväll när jag lämnade Alfons så hjälpte jag mamma med paketinslagning, även mina paket (vet ändå allt jag får, så det spelade inte så stor roll. hehe). Sen satte jag i den här liiiilla tråden i julgranskulorna - mina fingrar är inte gjorda för sådant arbete! Men det gick över förväntan bra ;)


NU sitter jag här och äter smörgås och dricker en kopp te. Småkikar lite på tv med där det går något tecknat - allt för att höja julstämningen. Hehe. Ska sedan vid kl.11 kika på julbion med en kompis och hennes systrar. Det har alltid varit en tradition att gå på julaftonsbion, men det var måååååååååånga år sedan jag gjorde det - så nu är det på tiden! ;) Filmen som visas är Beemovie. :)


Daizy ligger i soffan och tuggar på en av sina julklappar, ett gott tuggben! Och lilla Zelma har fått smakat lite kattgodis. Alla nöjda. :)


Mysigt med jul!!!! :D

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards