Alla inlägg den 8 december 2007

Av Jennifer - 8 december 2007 18:57

Kyl: smör, ost, morötter

Frys: lussebullar, köttbullar, bröd

Skafferi: pasta, ris, knäckebröd

Handväska: läppglans, tuggumi, hundbajspåsar

Sminkväska: säg vad jag inte har! :P Men alltid: mascara, concealer, rouge

Badrumshylla: Hårvårdsprodukter, body lotions, sminkväskan

Tvättkorg: lite hipsters, kalsonger, strumpor

Skohylla: mest mina skor/stövlar! ;) Stövlar, sneakers, Pers "dojjor" :P

Förråd: vilket förråd?! Haha. Om det menas med det i källaren - fullproppat med det mesta vi inte får plats med i lägenheten...

Hjärna: ekonomi, julplaner och middagsfixande

Jackficka: nycklar, läppcerat, hundbajspåsar (ibland även mobilen)

Kryddhylla: salt, peppar, vitpeppar

Tomt: har ingen egen tomt

Barskåp: har inget direkt barskåp, men har spritflaskor, vodka och ngt annat skit på översta hyllplanet. :P

Köksbänk: rödlök, knivar, bordstabletter (för tillfället)

Fruktkorg: några ynkliga clementiner (fruktkorgen måste fyllas på!!!)



Den här listan "tattade" jag från Björnstigens blogg! ;)

Av Jennifer - 8 december 2007 18:40

Knyckt denna från Björnstigens blogg! Detta (fet stil) föredrar jag att äta under julen.



Pepparkakor - Lussebullar

Skumtomtar - Knäck

Ischoklad - Marsipan

Köttbullar -Prinskorvar

Julkorv - Julskinka

Lax - Sill

Paradis- Aladdin

Sylta - Pastej

Glögg - Julmust

Rödbetssallad - Dopp i Grytan

Ris a la malta - Risgrynsgröt

På skinkan:

Äppelmos - Senap



Vad vill DU ha?

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards