Direktlänk till inlägg 15 december 2007

Lista

Av Jennifer - 15 december 2007 20:17

Jag har snott listan från Klackebos. Sno den gärna du med !



  • Nämn något som gjorde dig glad igår: Att umgås en stund ensam med mamma (ovanligt)
  • Vad gjorde du kl 8 i morse? : Åkte bil, på väg till utställningen

  • Vad gjorde du för 15 minuter sedan?: Satt här vid datorn

  • Det sista du sa högt? Mhm, åt Per som sa ngt. :P

  • Vad har du druckit idag? Vatten och julmust light

  • Vad var det senaste du åt? pizza. :P

  • Vad var det senaste du köpte? Mat

  • Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun

  • Vad är det för väder hos dig just nu? Mörkt, kallt -6

  • Godaste glass-smaken? Chokladglass och daimglass

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag vill tro på det iaf ;)

  • Sover du tungt? Nja, både och. Ibland sover jag som en stock och pratar i sömnen, eller så vaknar jag hela tiden....

  • Drömmer du mycket? Ja, faktiskt! Dessvärre kommer jag inte ihåg vad jag har drömt så ofta. hehe.

  • Mardrömmar? Händer... :S

  • Vilket ämne är roligast i skolan? Har inga direkta ämnen, mer olika kurser. Ingen har hittils varit super skoj, men den bästa var nog psykologi A & B där jag fick MVG. ;)

  • Trivs du med ditt jobb? Både och. Det är oerhört stressigt och man måste ändra "personlighet" från person till person man ska besöka. Jobbar som timvikarie inom hemtjänsten.

  • Favoritklädsel? Mysbyxor!!! Men knatar jag runt ute bland folk så vill jag gärna försöka se ngt vårdad ut. ;)

  • Favoritlåt just nu? No one - Alicia Keys och Apologize med Tibaland och One republic

  • Vad ser du om du tittar åt höger? En julgran som ska kläs. :P

  • Vad gör dig glad just nu? Att jag är älskad

  • Vad ska du göra härnäst? Fylla på den nya kattlådan, och göra rent den gamla, sen ska jag och Per ev. klä granen! :D Vi bestämde oss för att göra det nu ihelgen då vi är ifrån varandra under jul...

  • Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

  • Humör just nu: Trött, glad och pilsk! Haha :P

  • Sommarplaner: Hade helst varit ledig, men lär nog jobba hela sommaren...

  • Hur många kuddar sover du med: Två, och Per har två.

  • Spelar du nåt instrument: Nej, men kan spela lille katt på piano. ;) Jag sjunger mer än spelar instrument.

  • Vilka är viktigast för dig: Mina nära och kära

  • Snarkar du: Nepp! Men visst har jag gjort det någon gång. Jag pratar mest i sömnen. :P

  • Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!

  • Vad vill du jobba som? Inom rehab med djur, eller som personlig assistent. Eller som en världsetablerad artsit. *drömmer sig bort*

  • Stökigt eller välstädat? Vill ha det rent och fint omrking mig, välstädat

  • Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaaaa! Jag hade gärna gjort det, men är alldeles för feg och höjdrädd! Men - hoppas Per så hoppar nog jag med! ;)

  • Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga!!!!!!!

  • Vad gör du om du får hicka? Skäms då Per ogillar när jag får hicka.... Det låter så förjävligt tycker han...

  • Vad längtar du mest efter just nu? Att få ha en skön och mysig kväll tillsammans med Per och djuren! :)
 
 
E-K

E-K

15 december 2007 21:24

Snor den imorrn! just nu är jag för trött :-)

http://www.bjornstigens.se

 
Ingen bild

Mamma

15 december 2007 22:54

Åh om man hade mera tid,men jag får försöka fixa det ibland.
Sug t ag i mig innan jag virvlar i väg till alla måsten (eller dina)
Bjud mig på en kopp kaffe så sitter jag plats en stund
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards