Direktlänk till inlägg 3 december 2007

Kräkmaskin

Av Jennifer - 3 december 2007 15:50

Känner mig som en levande kräkmaskin! Jaaa, jag vet att det var i lördags jag var ut och drack och betedde mig som ett odjur - men bakfyllan vägrar släppa helt! Morgonen började med lite kräkor och har sedan under hela dagen i skolan känt mig småäcklad och somnat på lektionerna... Var iaf oerhört artig och bad om ursäkt till läraren att jag somnade på hennes lektioner! Haha. Inget bra första intryck. Hehe. Vi har nämligen börjat med en ny kurs idag, Människan socialt och kulturellt heter den. Kan inte påstå att jag tycker detta är en kurs jag studsar upp och ned för av glädje, men det blir säkert intressant i slutändan. :) Har redan en massa saker som ska göras till på onsdag, suck... Ska även läsa en bok (jag valde boken ondskan) som vi ska berätta muntligt om nästa vecka i klassen + en massa andra teman som ska göras innan jul... :S


Annars idag - har precis ätit lite pizza som jag inte käkade upp igår (bakismat) gott som tusan var det iaf! :) Ska om någon timme upp i huset och ta emot marsvinsköparen Helena som lääääängtat så efter sina pojkar! Jag har hållt dem åt henne sen september, trevliga hanar som utvecklats fint! Alltid skoj att få se hur de utvecklas månad för månad. :)


Är nervös inför imorgon! Ska på eftermiddagen åka till Falulasarett och träffa en manlig (såklart...) plastikirurg, han ska stirra ut min kropp och även ta på den för att bedöma om/när jag kan få göra plastikoperationer... Jag står på en lista med att jag väntar operationstid osv, men det vet man ju aldrig när det kan bli. Sen lär jag antagligen väga 50-55 (ev. 60kg) för att få göra operationen. Känns ju mindre skoj när jag sammanlagt gått upp 8kg. :S Tänk er mig väga 50kg!!!!!!! Ska jag se ut som ett anorexiaoffer med stora bröst???!!!! 60kg vill jag väga, det är mitt mål. 55,njaaaaaa... 50kg..... Vill inte...


Håll tummarna för mig imorgon, att jag härdar ut den jobbiga stirrningen och "taffsandet". Har sådan gubbfobi.... :S

 
 
Ewa

Ewa

3 december 2007 17:46

Det känns skönt att NÅGON hejar på mig när jag själv inte gör det. Det skulle kännas bra ifall vågen visade minus två gånger i rad, så att det känns som om jag kommer nå'n vart! Det är möjligt att jag bara behöver dra mig tillbaka och slicka såren.

http://fundringar

 
Ewa

Ewa

3 december 2007 17:48

Jag håller tummarna för dig i morgon för jag vet hur det känns... Stor kram!

http://fundringar

 
Cecilie

Cecilie

3 december 2007 21:10

Krya på dig! :)

http://www.georgiew.websida.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards