Alla inlägg den 6 april 2010

Av Jennifer - 6 april 2010 23:45

Haft en toppendag! Startade dagen med en sovmorgon och sen en 90 minuters powerwalk med hundarna i solskenet! Och under promenaden tjänade jag in en stor skopa med karma då jag hjälpte ett äldre par att trän sin boxertik! Dom ville ha hjälp vid hundmöten och jag hjälpte då så gärna till. Mina tre brudar skötte sig utmärkt trots att boxertiken "skrek", skällde och drog som en vettvilling i kopplet efter dom. Till slut så kunde boxertiken sitta fint bredvid sin matte i kopplet medans vi passerade förbi - fram och tillbaka, fram och tillbaka.... :) Efter promenaden städade jag av hemmet och donade lite. Sen på eftermiddagen kom vännen Josefine förbi på en kaffe och lite käk! Jag kockade ihop ugnsfalukorv, hemgjort potatismos och broccoli. Gött som tusan! Mysigt att bjuda på käk ju - alltid mycket trevligare med sällskap vid matbordet! :) När magarna var fulla gick vi ut på en timmes promenad. Strosade runt lite och pratade massor! När Josefine åkt hem så drog jag och Joel till gymmet för att biffa på oss! Jävlar vilket pump jag hade i armarna!!!! Körde biceps och triceps och ja jävlar ja vad mina armar har utvecklats på sista tiden! Wiiihoooo :) När vi var klara på gymmet så stack vi ut och sprang i 30 minuter, skönt!


Den här dagen har verkligen haft fokus på träning - good good, all good! Är helnöjd med min träningsprestation! Och jag vet att det retar många och verkligen sticker i ögonen på folk när man är nöjd med något, speciellt med sig själv! Därför är det extra njutbart och säga att Jag är förjävla grym!



  


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards