Alla inlägg den 24 april 2010

Av Jennifer - 24 april 2010 20:23

Nu så kommer äntligen någon close up bild på min Marilyn Monroe tatuering! Den passar mig som handen i handsken - what else can I say ;)


                


                                          


Av Jennifer - 24 april 2010 12:29

Vet inte riktigt varför men jag sitter med ett fånigt leende på läpparna här på jobbet. Känner mig glad, genuint glad trots att jag jobbar ett 14 timmarspass på en lördag OCH när solen skiner starkt utanför fönstret! Hade en kalasbra dag igår med en massa shopping tillsammans med Erika W. Jag tokhandlade verkligen - men bara en massa bra och användbar grejjer, of course. Kläder kläder kläder och skoooor! Köpte mig ett par grymma löpskor för 1400:-! Fick kuta på band och prova olika par skor och kuta på bandet igen. Kändes bra men jag hade nog kunnar varit utan att få höra hur mina fötter ser ut - jag vet de ju redan. "Du har väldigt breda fötter. Och platta. Dessutom är dom långa. Du har svårt att hitta bra skor va när dom är så breda?" Jag svarade väl i princip mest Mmm på alla frågor, pinsamt ju, haha. Dessutom skrattade killen som hjälpte mig när jag sa att jag kunde vicka på tårna utan att det slog i någonstans "Det där måste vara ovant för dig när du har så breda fötter i sådana smala skor" och så tittade han på mina lårhöga stövlar.... Thanks, I guess? haha. När jag och Erika W. knatade in och ut i alla affärerna så slängde jag ur mig en massa knasiga kommentarer som vanligt och kom med dumma påståenden och annat mystiskt.

Jag: "Nej men titta där! Tanta' sover! Shoppingen blev för mycket för na'!"

Erika W: "Jennifer - hon är blind."


  

Shop-a-holic is my middle name ;)


Väl hemma så släpade jag in alla shoppingpåsarna och gav doggarna käk innan vi knatade hem till Niklas. Mysigt! Var helt slut imorse när han skulle cykla iväg till jobbet vid 4 eller något sådant imorse. Slocknade om direkt med hundarna bredvid mig i sängen. Nästa gång jag vaknade så var det av min egna väckning så det var bara att pallra sig upp, knata en promenad med hundarna och sen gå hem för att duscha och grejja innan jag skulle till jobbet. And here I am! Roligare än så här blir det inte idag men trots det så skiner jag ikapp med solen. :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards