Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Out of the closet

Av Jennifer - 26 april 2010 23:45

Tog sovmorgon imorse, gick int upp ur sängen förrens 12 när Niklas skulle cykla till jobbet. Sen dess har jag varit fruktansvärt seg med att kicka igång den här dagen! Men jag fick ur tummen ur arslet tillslut och körde igång med en löp/jogging runda på 6 km i mina nya löpskor och tamejfan vad bra dom är! Dock fick jag ont i både knän och lår eftersom jag inte är van vid att fötterna är stabiliserade och får stöd från alla håll och kanter. Säljaren som sålde skorna till mig (han som skrattade åt mina plattfötter!) nämnde att jag kommer få känningar och träningsvärk redan under löpvändorna just pga det blir ett sånt "uppåtsving" i jämförelse med innan när jag har överpronerat mina steg.... Och jag vill då lova att mina knän är ÖMMA! Int blir det bättre av att dom lätt hoppar ur led med - trasdockan Jennifer - thats me. Well well, efter löprundan fick hundarna sig en timmes promenad i solskenet. Och sen skulle jag ha städat och gjort en herrejösses massa saker men jag bara slöade. Blääää! Men som tur var så fick jag mig ett ryck en timme innan jag skulle till gymmet - så jag slängde fram dammsugaren och torkade av golven och bäddade rent i sängen. Och efter gymmet så har jag tvättat och hängt upp tvätten på tork. Good enough! Gymmet dårå - stack dit med Joel och Kärnbo och pumpade lite. Jag körde rygg och mage - kändes tungt. Har fan blivit klenare i ryggen, thats bad! Kan ju delvis bero på att jag fortfarande inte är riktigt pepp gällande gymmandet sen jag var sjuk den där veckan och tappade en del av mitt "pump". Men skam den som ger sig! By the way? VAR är alla brudarna på gymmet? Det händer kanske en gång av tjugo (om det ens räcker) att jag stöter på någon mer tjej på gymmet... Det hade faktiskt varit roligt att träna med fruntimmer också. Omväxling förnöjer heter det ju, haha. Nåväl - jag får vällan ha alla karlarna för mig själv då tillsvidare haha.


På tal om karlar! Nu äre officiellt att jag och Niklas är ett par. Tänka sig! Out of the closet. Inte för att det var hemligt att vi träffades dårå men nu är dejtandet över och relationship is the thing. :D Dessutom har alla Säterbonnar vetat om att vi varit ett par innan vi ens "visste om det" eller hur man nu ska säga. -"Visst är du tillsammans med E?"  -"Ööööhh... Det vet jag inte". Hahahaha. Det du inte vet om dig själv vet alla andra. Välkommen till Säter! Lilla lilla Säter - jag gillar't ändå!



 
 
Dejtingsajter

Dejtingsajter

27 april 2010 09:51

Va roligt att du och Niklas är ett par! Nu slipper du göra som jag att hänga runt på en massa dejtingsajter hela tiden :(

http://dejtingsajter24.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards