Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Baby let's twist again - like we did last summer

Av Jennifer - 25 april 2010 15:15

Jag som trodde att lördagkvällen skulle sluta sådär dundertråkigt alldeles ensam och understimulerad. Men icke sa nicke! Jag bestämde mig under kvällen medans jag satt på jobbet för att gå ut och ha roligt - så jag ringde Erika W. och vi bestämde oss för att röjja loss på Folkan i Säter så fort jag hade slutat. Sagt och gjort - fy tusan vilken rolig kväll! Det dansades twist och bugg (notera här att jag inte vet HUR man dansar ngt av det, haha) och jag var en given vinnare på att bli runt snurrad lite kors och tvärs! Mina lackleggins skådade sitt slut då dom blev kaputt - men händiga Erika sydde igen dom när vi kom hem till mig, där kan vi tala om pangbrud som kan sy onykter! Själv kan jag inte ens hantera en synål nykter - det blir bara kattskit av alltihopa. Kan även vara därför som jag fick underkänt i syslöjd på högstadiet... Hmm... Nåväl, jag hade en toppenkväll verkligen - och var inte alls särskilt väck imorse när jag vaknade. Efter en dusch, en promenad med hundarna ute i friska luften och en liter vatten så kände jag mig som en ny människa igen. Great! Och när jag var sådär mänsklig så var det bara att sticka till jobbet för ännu ett 14 timmarspass - and here I am! Still alive n' kicking! Ska efter jobbet ikväll träffa Niklas och jag längtar! Hade först tänkt att jag kanske skulle sticka till gymmet, men nej, det är en dag imorgon med och dessutom en ny dag på en ny vecka. Det får bli träning då istället. Så fåre bli!


And by the way!

Idag har jag haft en såndär riktigt bra hårdag! En sån där dag när man riktigt känner sig snygg i håret - och det bästa av allt är att jag har inte fixat håret ett endaste dugg förutom att dra två tag med plattången över luggen! Aaaaah, love those days!


        


                                     


 
 
Kristina

Kristina

25 april 2010 19:07

Kika gärna in min frågestund vetja! ;)

http://krisztina.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

26 april 2010 16:45

Haha! Något jag absolut inte kan glömma var syslöjdslektionerna i högstadiet! Snacka om att syläraren suckade när vi kom in och rörde om i grytan ;)

http://chicaa.bloggagratis.se

 
Jennifer

Jennifer

26 april 2010 17:25

Hahaha jadu Mia! Minns du att hon nämnde att hon alltid hade så himla ont i huvudet varje onsdag? Och heeelt plötsligt när jag slutade gå på lektionerna så släppte huvudvärken? Hmmm... Mystiskt ;) Det är nästan så jag kan tänka tillbaka och tycka synd om henne, men nope: fy fan vad kul vi hade! haha :P

http://henniher.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards