Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Jennifer - 18 maj 2009 23:55

Fick en sånt otroligt lyckorus för någon timme sedan! Vet inte vad som satte igång det heller - det bara "sprakade" till och jag kände mig varm, glad och helt enkelt lycklig! Jag riktigt kände hur leendet växte sig stort och hur det riktigt ryckte i kroppen av glädje! Jag började studsa runt i lägenheten skrattandes och sjungandes för mig själv! Var nog evigheter sen jag fick ett sånt tokryck! Hundarna hakade på och sprang runt i lägenheten alldeles vilda till mina glädjerop :) När jag studsat klart ställde jag mig framför spegeln och begrundade mig själv. Mitt självlockiga hår stod åt alla håll och kanter och såg riktigt härligt yrt ut! Mina gröna ögon glittrade och munnen den log. Jag granskade mitt osminkade ansikte både länge och väl och började tillslut skratta! Det riktigt bubblade upp och jag kände mig... ... Jag kände mig värdefull. Jag kände mig vacker.



 

Oförglömligt ögonblick


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards