Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jennifer - 8 maj 2009 22:31

Lovar du att vara ärlig?  Of course :)

Du heter: Jennifer Ida Margaretha Krigh

Smeknamn: Henniher, Jen, babe, Hulken, Penny (Pennifer) and so on...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Alla låtar som har texter jag blir berörd av, Linkin Park har en hel del "fina" texter som får en att tänka till...

Beroende av: Närhet, kärlek, sötsaker och motion

Vad behöver du mest just nu: En munkorg så jag inte kan stoppa i mig en massa onyttigheter när suget sätter in! Haha

Vad tror folk om dig? Att jag är självsäker, bitchig och envis.

Stämmer det? Det med att vara bitchig stämmer inte! Jag är bara väldigt rak på sak och säger rakt ut vad jag tycker, tänker och känner. Vilket inte alltid uppskattas. Men det är sån jag är - take it or leave it! Sen att jag är självsäker stämmer heller inte så bra... Men jag är duktig på att få mig att verka vara det. Det är en knixigt det där. Envis - jooo, det stämmer rätt så bra det ;) hehe

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen, mitt lockiga hår och mina vader. Ibland även min bulliga underläpp haha.

Vad säger du för att imponera på någon? Behövs det ord? Jag behöver bara le så faller alla som furor för mig hahahahahaha :P

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och vara rak på sak. Melike

Brukar du skratta för dig själv? Alltför ofta :P Skratt är en stor portion kärlek till sig själv! :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Veronika som skrev att hon ville ses någon dag. :)

Var bor du? I Säter, Dalarna

Trivs du där: Jaaaa. Det är en liten fin stad. Synd bara att syndromet "alla känner alla" finns här...

Äger du några converse: Nej.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider tackar jag definitivt inte nej till! Någon öl kan också slinka ned om jag redan är på lyset ;)

Vad har du för mobil: Sony Ericsson T700

Nästa mål i ditt liv: Upptäcka alla nya möjligheter i mitt liv!

Hur svarar du i mobilen: "Aaaa, det är Jennifer" eller ett enkelt "hej" :)

Vem ringde du senast? Min lillebror Joel.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Kommer sen", sa Joel som skulle kika på hockey med mig och Patrik :P

Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar på ett ungefär.

Sov du ensam: Mmm... Men inatt har jag sällskap! <3

Brukar du komma i tid: Allt som oftast! Hatar att vara sen till någonting!

När mår du bra: När jag känner mig älskad och är omgiven av människor jag tycker mycket om!

När blev du fotad senast: Var vällan en vecka sen sist eller ngt. Patrik som tog fula bilder på mig haha ;P

Hur känner du dig nu: sötsugen, rastlös, KÄR och helt enkelt jävligt glad! :)

Vanligaste färg på dina kläder: Oftast svart och grått. Men jag brukar även gå i lila, rosa, vitt, grönt, gult och en massa andra fina färger :)

Vad tycker du om fötter: Dom är platta, breda och fula haha. Är inget stort fan av fötter direkt... Bläää!

Vad saknar du: Ett fast jobb och en helt säkrad framtid.

Favorit dryck på morgonen: Vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigast runt 12-01 tiden....

Är du blyg? Blyg? No way! Här är det pang på rödbeten i dom allra flesta situationerna! ;P

Sysslar du med någon idrott: Ingen idrott men jag tränar och håller mig igång genom promenader, löpning, cykling och simmning när motivationen infinner sig :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men jag tror på kärlek :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka

Är du nöjd med ditt liv: Börjar bli nöjd iaf :)

Vad är det värsta du vet? Mobbning! I can't stand it!!!!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på om jag handlar mer än mat hehe... Är lite av en shop-a-holic... :P

Vad längtar du till? Sommaren och många fina stunder tillsammans med Patrik! <3

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har några riktigt fina vänner där det är äkta vänskap. Sen har jag många  "lösa" vänner, kompisar och bekanta. Jag har så det räcker och blir över :)

Vad är det finaste du fått? Det finaste jag har fått är något jag har gett mig själv: Viljan att vilja leva igen!

Om fem månader: Har jag förhoppningsvis börjat bli lite mer nöjd med mig själv, både kroppsligt och själsligt...

Om ett år?: Då njuter jag av mitt liv som ung kvinna och ser hoppfullt på framtiden.

Du samlar på: Buskowski nallar. Har vällan iaf runt 30 stycken så hihi

Vem ringer du när du är arg/ledsen: min mamma, Veronika eller Lina. Dom är dom få som jag vet kan hantera min sorg och/eller ilska!

Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota med viftande tår haha

Är det okej att gråta: Självklart! Men jag gillar inte att gråta och speciellt inte inför andra människor. Känner mig svag då...

När grät du senast: Idag när jag kände ångesten komma krypandes längs med ryggraden...

Bär du glasögon eller linser: Ingenting :P Men borde kanske ha någonting haha

Har du piercing: Har bara hål i öronen. 4 i höger och två i vänster.

Vill du gifta dig: Om jag känner mig tillfredställd med mitt liv och med min livspartner - då vill jag gifta mig. :)

Vill du ha barn: Jag vill ha barn. Gärna innan jag har fyllt 30 år. :P

Är du bra på att laga mat: Är ingen stjärnkock men visst kan jag laga mat. Är vällan som vilken annan svensson som helst i köket, I guess. :P

Är du flygrädd: Har aldrig flugit...

Hur vig är du: Jag är relativt vig faktiskt! :D

Vilken är din favoritglass: Chokladglass! När det gäller isglass så är favoriterna Twister och Piggelin :)

Tror du på ett liv efter döden: Jag både tror och hoppas.

Bor dina föräldrar tillsammans: Still going strong :)

Vilken ögonfärg har du: Gröna.

Röker du: Nepp, aldrig gjort och kommer aldrig att göra-

Hur ofta tränar/motionerar du: Dagligen!

Vad är det viktigaste i livet?: God hälsa, nära och kära och en vilja av stål!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards