Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Jennifer - 13 maj 2009 22:36

Tatueringen sitter på min högra fot. Längs med fotens utsida står mitt namn, Jennifer, och mitt på foten sitter en stor, färgglad och vacker fjäril. Jag ville göra en tatuering som betyder någonting för mig. Någonting som har en mening. Anledningen till att det blev just en fjäril är att varje gång jag ser en fjäril så känner jag glädje. Fjärilen är ett litet liv, det är en fri varelse. Min fjäril symboliserar frihet. Min frihet. Den symboliserar allt jag hittils har gått igenom i mitt liv - och allt jag kommer möta i framtiden.








Av Jennifer - 13 maj 2009 21:56

Har haft några tok mysiga dagar tillsammans med älsklingen! Han kom hit i fredags och åkte nu ikväll. Det känns galet jobbigt när han åker hem! Jag hatar att känna den känslan jag får när han åker ifrån mig. Allt annat känns så rätt. Och just det känns så fel. Det passar inte riktigt in. Så nu sitter jag här, kärlekskrank och längtar efter honom som om jag inte är kapabel till någonting annat. Saknad - det är något väldigt knixigt!



Dagarna har rullat på sjukt fort och dom har spenderats med en massa mys, glädje och skratt! Patrik kan verkligen få mig att skratta och slappna av! Jag ler så mycket när jag är med Patrik att jag nästan får kramp i dom små smilgroparna jag har. :) Dom få dagarna det har varit både sol OCH uppehåll har vi grillat! Och jag testade på att göra guacamole och det var ett stoooort never again! Haha. Jag hade i såååååå mycket vitlök att det tårades i ögonen och kliades i halsen när man åt den! Haha. Och om jag reagarerar - då är det verkligen illa! ;) Igår var jag, Patrik och Emmie in till Avesta då jag skulle tatuera mig! Träffade även en av Patriks kompisar, Andreas, and damn! Han är nästan grövre i käften än vad jag är när det kommer till sexsnack! Men ingen slår mig haha ;) Sucker! Och tatueringen då - den är jag GALET nöjd med! Den ser precis ut som jag (faktiskt) hade föreställt mig den! :D När jag inte beundrar den så tittar jag på min högra arm för där sitter någonting jag tycker mycket om. Där sitter ett vackert silverarmband som jag fått av Patrik! Det är ett av de finaste smyckena jag har - I really love it! Det betyder! DU betyder! <3


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards