Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Jennifer - 1 maj 2009 23:59

Hur underbart är det inte när den man tycker om visar sina känslor? När den personen öppnar sig för en? När man vet att det är sant? Det är magiskt.


Skrivet på min arm - Patrik älskar Jennifer

Gulligare än så här blir det inte! När vi två blir en :)






Av Jennifer - 1 maj 2009 23:52

Har haft några helt underbara dagar tillsammans med älsklingen! Det känns alltid lika härligt och mysigt när vi ses och när han väl åker hem så saknar jag honom ännu mer än gången innan. Är galet kär i dig Patrik! <3


Medans Patrik har varit här så har jag färgat hans hår och även färgat broder Joels hår. Vi har varit till Borlänge och shoppat lite, käkat glass och njutit av solen, gått promenader och helt enkelt bara myst! Hur underbart som helst! Igår på Valborg så umgicks vi med brudarna - grillade, drack och spelade kubb. Jag och Patrik vann, så jag slapp visa min sida som dålig förlorare haha ;) Sen när jag är på fyllan så ska jag alltid spexa och greja. OCH helt plötsligt skulle jag visa mina skills med att gå ned i brygga. Sen skulle jag gå ned i brygga "från" en vägg för att verkligen visa mina skills ännu mer. Men eller hur! Det slutade med att jag dunkade ned i golvet på bakhuvudet med en rejäl smäll medans alla filmade och skrattade. Där låg jag golvet med början till hjärnskakning hahahahahahaha. För att verkligen skämma ut mig ännu mera så ligger videoklippet ute på facebook. Fy faan säger jag bara! :P Eftersom jag misslyckades med "bryggandet" så var jag beslutsamt (läs: full och tokig!) tvungen att testa igen om jag kunde klara det. Och se på fan - jag klarade det när ingen tittade på! Jag visste vällan att jag hade det i mig! ;)


Idag har varit en riktig härlig dag med finast! Legat på en filt i gräset och njutit av solen, käkat glass och gått ned till sjön tillsammans med hundarna där dom även fick sitt första dopp för året. Ebba verkligen älskar att bada och busa i vattnet! :) Dagen tog slut alldeles för fort och Patrik har åkt hem till sig. Lägenheten känns tom utan honom... :( Så för att slippa sitta här i ensamheten drog jag hem till brudarna och käkade lite ostbågar hehe. Imorgon är det jobb som gäller. Och söndagen ser likadan ut.




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards