Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Full rulle

Av Jennifer - 26 november 2008 23:08

För att enklast förklara hur mitt liv ser ut så är det full rulle! Dagarna går i ett, hinner knappt ladda om batterierna innan nästa "måsten" lurar runt hörnet!


Hade iaf en kanon kväll i fredags! Jag som skulle hålla mig på en jämn alkoholnivå blev snarare full kanon och var överallt och ingenstans! In på Harrys, flummar runt, in på Etage och flumma runt och sen kuta in på Harrys igen (förbi vakter och hela kittet!) för att slutligen vara kvar på dansgolvet resten av timmarna. Om jag inte dansade och vickade på höfterna så kunde man hitta mig på golvet där jag tydligtvis fick en glasbit i ena skinkan (?). Hmmm... Efter krogen blev det nattamat på någon pizzeria där jag glupskt slängde i mig en halv pizza... Var hemma sent och kom i säng sent. Upp två timmar senare för att gå till jobbet, fortfarande onykter. Började väl bli bakis först runt ett-tiden och det är verkligen ingen höjdare att jobba full eller bakfull... Min brukare skrattade åt mig och tyckte han och jag skulle ta oss en grogg. Tack, men nej tack. Efter jobbet drog jag hem och vräkte i mig godis (har jag någonsin nämnt att jag älskar godis?????) Lördag blev till söndag och jag var återigen på jobbet. Men i ett nyktert tillstånd! :) Dagen flöt på bra och väl hemma kikade jag och Per på Kung Fu Panda - min typ av film! Haha. ;)


Sen ny vecka med skola och att återberätta minnen från helgens bravader med vännerna! På något konstigt sätt och vis tycks jag ofta hamna i centrum när det kommer till sex och annat skoj, I wonder why! ;) Igår var jag flitig och stekte köttbullar på 3,5kg som jag sedan frös in. Gick mina två timmars promenader och stack sen till simhallen och simmade 30 minuter. Good enough! Och IDAG har jag vart i skolan mååååååååånga tråkiga timmar och faktiskt fått en hel del skolarbeten gjorda, yeeeey för mig! Kom hem, slängde i mig käk och gick sen med Emmelie till simhallen och simmade. Har senare på kvällen avverkat lite tv-tittandes (med lite onyttigt.... :S) och betalat en massa jävla räkningar...


Morgondagen har en v-tur att erbjuda (dygnspass, 08.00-08.15) Känner mig inte särskilt peppad att jobba, but I need the money... Sen på fredag ska jag hem, försöka göra mig någorlunda fin och sen dra till Borlänge och kika efter julklappar och annat skoj. SÅ, nu ska jag plocka ihop min tvätt och fixa iordning allt sådant för morgondagen så Per inte blir utan jobb när jag är iväg och making money. Efter det väntar hundarna på sin kvällspromenad och sen ska jag äntligen få studsa ned i sängen och försöka koppla av innan nästa dag med måsten väntar.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards