Alla inlägg den 17 november 2008

Av Jennifer - 17 november 2008 22:21

Dagen började med att jag försov mig - vilket resulterade i att jag struntade i att gå till skolan (onödigt - jag vet) och istället slängde jag på mig träningskläderna och gick 80 minuters stavgång. Sen har dagen ägnats åt massa promenader med hundarna. Har verkligen känt för att vara ute idag! Mina töser har sprungit lösa i skogen idag tillsammans med Emmelies peruanska nakenhund Inti, och vad de har njutit! Ebba är ett riktigt kraftpaket och hon kutar på som en ångvält! Plockar upp pinne efter pinne som hon stolt springer runt med. Och Daizy - ja hon är mer inne i sin egna lilla värld. Haha. Mina skruttar!


Och jag försöker verkligen så hårt med att gå ned i vikt, men det händer verkligen ingenting! Blir tokig snart! Jag har dragit in på kalorimängden och rör på mig mycket, men det räcker tydligen inte... Har hört mig för lite och antagligen så måste jag uttöka träningen ännu mera eftersom min kropp är van vid att röra sig så pass mycket som den gör. Så istället för att minska i vikt så håller jag vikten. Skit! Hur mycket ska jag behöva träna egentligen? Jag tränar ju redan nu ca. två timmar om dagen med promenader och sen så simmar jag ju några gånger i veckan med... Och jag får inte börja springa, styrketräna eller "studsa" runt ännu heller pga operationen... Jag kommer faan aldrig nå min målvikt känns det som! :(

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards