Alla inlägg den 14 november 2008

Av Jennifer - 14 november 2008 16:11

Jag gillar inte regn! Det blir bara blött, blött och åter igen blött! Imorse när jag skulle gå en timmes stavgång så hann jag inte gå mer än 10 minuter innan mina sneakers var vattenfyllda! Tårna hade fått en alldeles egen swimmingpool! Fortsatte iaf hela promenaden och väl hemma var det inte bara skorna som var blöta, hela jag var som en dränkt råtta... Håret låg i stripor längs ansiktet och nääää, fy faan säger jag bara! Haha. Men det var bara att byta strumpor och skor för att ta ut hundarna på sin promenad... Tog inte lång stund innan tårna ännu en gång badade i skorna... Jag gillar snö mycket mer! Det ger åtminstone en mysig känsla och det låter mysigt när man går på snön, det knastrar så fint. :) Regn gör en bara blöt och kall och ful i håret! Haha. ;)


Sitter just nu och lyssnar på en massa Chris Brown låtar! Han är grym! Lätt en av mina favorit artister!


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards