Alla inlägg den 16 november 2008

Av Jennifer - 16 november 2008 21:10

Usch vilken slödag! Jag har inte haft någon direkt motivation till något alls. Har mest gått runt i mjukiskläder och degat. Iof rätt så skönt, men det blir alldeles för långtråkigt i längden. Igår jobbade jag iaf några timmar, trivs bra som personlig assistent - iaf hos brukaren där jag jobbar. Han kan vara riktigt charmig! Han har smeknamn på oss alla assistenter efter hur vi ser ut och mig kallar han för Jill Johnsson. Haha. Det bör jag väl kanske ta som positivt - för Jill Johnsson är väl snygg, eller? :P Annars har jag faktiskt fått höra förut att jag påminner lite om Jennifer Aniston (det har du faktiskt sagt, Tomas! :P), då när jag hade min vanliga hårfärg, innan jag började färga håret mörkbrunt. Men ähh, smaken är som baken - delad. :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards